espressocafe.ro

sâmbătă, 4 octombrie 2014

Doar online

In ultimul timp, desi nu se vede, sunt mereu doar online, de cum ma trezesc si pana cand ma culc. Uneori nu fac mai nimic, ci doar ma holbez la ceea ce altii posteaza pe facebook, citesc ceea ce altii scriu in timp ce eu lenevesc, ba uneori chiar imi permit luxul de a ma juca cate un mic joculet, pentru relaxare, intre doua articole de pe vienela.ro. Am descoperit ca imi este tot mai greu sa scap de dependenta de calculator. Tocmai din acest motiv imi este greu si sa mai fac ceva, caci nu-i dau timp creierului sa se odihneasca. Traiesc online, gandesc online, lenevesc online. Doar online, cum bine a ales pentru mine fiul meu (unnimiccomplex) numele acelui blog, pe care scriu atat de rar in ultimul timp... 

Ma bag o ora la somn, timp berechet sa amestec realul cu imaginarul, apoi imi voi bea cafeaua... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare