espressocafe.ro

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Nu au umblat in pantofii mei de dama

Daca nu ai fost incaltat cu pantofii mei de dama, poate ca nu ar trebui sa te dai interesant pe aici, incercand sa imi dai note pentru felul in care aleg sa scriu, sa vorbesc, sa socializez. Cam astea au fost cuvintele care mi-au venit in cap atunci cand un alt idiot internaut a incercat sa-si faca trafic pe munca mea. Nu i le-am spus, pentru ca eu nu dau curs provocarilor mizerabile lansate de diversi necunoscuti care habar nu au sa scrie, dar se dau mari critici, atat de mari incat ii framanta grija nu doar de ceea ce faci in online, ci si de ceea ce pui in oala, de modelul pe care il ai la perechea de pantofi de dama pe care o incalti, de felul in care dormi in pat. Pentru mine, acesti oameni nu exista decat in secunda in care imi apar in fata ochilor. Daca vor sa fie bagati in seama, trebuie sa faca mai mult, sa dovedeasca mai mult, sa arate ca sunt oameni, nu robotei care se dau pe net facand spume la gura in legatura cu activitatea altora. Daca nu au umblat in pantofii mei de dama si nu ma cunosc, clar urla in pustiu,
ca nu le voi acorda atentie. Nici macar acest articol nu le este destinat. Il scriu doar pentru ca imi cade bine optimizarea pe cuvintele pantofi de dama, iar aceasta a fost prima idee care mi-a trecut prin cap. :-P




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare