espressocafe.ro

marți, 11 august 2015

Statii radio auto

Cu vreo 15 ani in urma toata lumea ridica in slavi calculatoarele, sustinand ca ii ajuta pe copii sa dezvolte diverse abilitati si "talente". Parintii se grabeau sa cumpere calculatoare si sa instaleze jocuri, convinsi fiind ca datorita acestora copiii lor vor deveni mai atenti, mai indemanatici, ca vor gandi mai profund si vor putea vedea lucrurile din mai multe unghiuri. Unii spuneau ca jocurile le dezvolta copiilor pana si imaginatia. Ma uit la copiii de astazi si nu vad strop de imaginatie in ochii lor. Ma uit in urma, la vremea cand eram copil, si imi amintesc cat de multe jocuri inventam tocmai pentru ca nu aveam calculatoare. Tin minte ca intr-o vara ne-am mutat sediul intr-o carcasa de masina veche, abandonata in spatele blocului. Ne-am inventat din lucruri vechi un volan, stergatoare de parbriz, schimbator de viteze, cam tot ce stiam noi ca i-ar trebui unui sofer pentru a pleca in cursa, ba chiar am inventat si un soi de statii radio auto, sa putem comunica intre noi. Desigur, acele statii radio auto nu erau altceva decat cutii de vitamina C carora le faceam gaura pentru a introduce o ata care sa reprezinte cablul ce mergea de la emitent la receptor.Unul dintre vecinii mei de atunci sustine ca noi am fost un fel de pionieri ai comunicarii dintre soferi, caci in tara noastra nu se foloseau inca. 


Mie mi-ar placea sa am posibilitatea de a face un experiment cu copii avand varste cuprinse intre 9 si 14 ani pentru a vedea daca intr-adevar calculatoarele au adus o evolutie in viata omului sau ne-am amagit singuri cand am crezut asta. Le-as pune copiilor la dispozitie tot ceea ce am avut eu si prietenii mei in acea vara de demult si i-as lasa sa se joace, rugandu-i sa foloseasca absolut toate lucrurile primite. Credeti ca s-ar gandi vreunul dintre copiii anului 2015 sa faca dintr-o cutie goala de medicamente o statie radio auto? Eu cred ca nu. Sotul meu sustine ca da, convins fiind ca in ziua de azi orice copil stie ca soferii folosesc cu succes statii radio auto, ca s-ar pricepe sa le faca si antene, ba chiar ca ar putea intui fara sa li se spuna care le este utilitatea, daca ar vedea una facuta de copiii anilor '80. Care sunt avantajele statiilor radio auto de azi? Iata ce spun cei de la cbmania.ro: "Categoria de statii radio CB este cea care naste pasiuni si polemici ce depasesc cu mult nivelul normal de disputa, tocmai datorita subiectivismului foarte puternic ce insoteste acest tip de comunicare intr o frecventa proasta din punct de vedere radio si plina de utilizatori care mai de care mai galagiosi si mai bine sau mai rau intentionati. Prin gama de statii radio CB comercializate incercam sa mentinem un echilibru intre pret si performanta, intre performanta si functii inutile, intre marketing si produse calitative, intre modele de statii si tipuri de antene... Incercam, asta nu inseamna ca ne reuseste totdeauna, de asta suntem deschisi la orice solicitari si propuneri din partea clientilor..." 




Credeti ca experimentul imaginat de mine ar putea avea succes?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare