espressocafe.ro

sâmbătă, 31 octombrie 2015

Cine esti tu, sa judeci?

Nu cred ca pot exprima in cuvinte ceea ce am simtit astazi, dupa ce am aflat despre tragedia din acel club bucurestean. Poate influentata de faptul ca baiatul meu si-a anulat in ultima clipa iesirea la un club din capitala, poate indurerata de moartea in chinuri groaznice a atator tineri, poate pentru ca asa gandesc mereu, am simtit o dorinta de nestapanit de a da cu capul de toti peretii persoanele care postau poze cu oameni arsi, dar si pe cele spalate pe creier, care sustineau ca tinerii au meritat sa moara pentru ca celebrau o sarbatoare pagana (halloween) si ascultau muzica de satanisti (rock). Am ales sa ii sterg din lista de prieteni, sa nu ii mai vad, desi stiu ca ei continua sa existe si sa isi trambiteze parerile de ev mediu. Tot ei sunt cei care in alte situatii condamna fetele care aleg sa profite cand se fac angajari videochat Studio20, tot ei sunt cei care sustin ca trebuie sa dam bisericii banii, in loc sa construim spitale, tot ei sunt cei care condamna alti oameni, fara sa stie ce motive au avut pentru a face una sau alta, tot ei sunt cei care vor "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte". 


Aleg sa ma rup definitiv de asemenea oameni, aleg sa raman singura pe pamant decat inconjurata de persoane care confunda credinta cu fixatiile religioase, de persoanele care nu cunosc empatia, dar stiu ele mai bine de ce o fata alege sa faca videochat, de ce alta naste copil la 15 ani, de ce altul bea pana isi pierde mintile, de ce nu toti asculta muzica bisericeasca, de ce unii au facut prea putina scoala, de ce... Cand ne-am transformat noi, romanii, in atoatestiutori si in judecatori supremi, ale caror cuvinte nu pot fi contrazise? Cum de abia putem lega doua vorbe, dar ne pricepem la toate si ne dam cu parerea de parca am fi experti? Circula in lunile trecute un text pe facebook, un strigat destinat celor care spun mereu "eu sunt tolerant, dar...". Erau imaginate acolo situatii in care o fata ar putea ajunge sa aiba copil de mica fara sa aiba vreo vina in afara faptului ca a intalnit niste descreierati care au violat-o, in care o tanara ar ajunge sa faca videochat pentru a-i putea plati mamei sale tratamentul costisitor ce ar putea sa o salveze de cancer, dar si altele asemanatoare. Da, in viata oameni fac uneori lucruri pe care nu toata lumea le intelege si nu toata lumea le accepta. Unii asculta rock, altii se angajeaza la Studio20, altii se costumeaza in vampiri pentru a se bucura de o sarbatoare. Eu aleg sa ma despart de cei care cred ca ceea ce s-a intamplat in acel club e pedeapsa divina. 

PS: Pentru cei interesati, la Studio20.ro se lucreaza in deplina legalitate, iar programul de lucru este flexibil. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare