espressocafe.ro

luni, 26 octombrie 2015

Parfumuri pe www.pandera.ro

Tin minte si acum de parca s-ar fi intamplat ieri. Era o dimineata rece din decembrie, ziua cand mama mea implinea niste ani, destul de putini... Aveam cativa bani stransi special pentru a-i cumpara un cadou (primul cadou oferit mamei mele), dar nu aveam nici cea mai vaga idee in legatura cu ceea ce as fi putut cumpara. Am incercat sa imi amintesc ce imi oferea ea cadou si mi-am dat seama ca nu ma ajuta cu nimic. Mama nu avea nevoie nici de rechizite, nici de carti, nici de jucarii. Mi-am dat seama ca cea mai buna solutie era sa ies din casa si sa ma plimb prin magazin, in speranta ca voi gasi ceva. Zis si facut. Am intrat intr-o parfumerie, caci acolo stiam ca se gasesc lucruri folositoare femeilor. Se intampla pe vremea cand nu exista internet, nu exista nici www.pandera.ro si nimeni nu folosea expesia "parfum de firma", caci pe atunci toata lumea stia probabil ca orice produs este fabricat de o firma. :p

Mi-a sarit imediat in ochi o sticluta de parfum cu capac verde. Frumoasa, eleganta, stilata, dupa gusturile mele de atunci, din vremea cand aveam probabil 8-9 ani. Am vrut sa o cumpar si mi s-a spus ca nu imi ajung banii pentru acel parfum. Ce dezamagire! M-am uitat pe rafturi. In stanga creme, in dreapta alte parfumuri. M-am uitat lung, am admirat sticlele frumos lucrate, apoi am pus ochii pe una. Mica, probabil cea mai mica sticla de parfum de acolo. Avea un design atragator si o fundita mov legata la gatul sticlei. Ma-m gandit sa o cumpar pe aceea in primul rand pentru ca speram sa coste mai putin fiind asa mica, apoi pentru ca imi placea mult aspectul. Nici prin cap nu mi-a trecut sa o rog pe vanzatoare sa imi permita sa miros acel parfum, asa cum am vazut mai tarziu ca proceda maam mea. Surprinzator, sticla de parfum, desi era atat de mica, avea un pret destul de piperat, dar totusi accesibil. Cumva, intamplarea a facut sa cost exact banii pe care ii strangeam eu in pumn. 

Nu stiam pe atunci nici ca exista expresia "esentele tari se patreaza in sticlute mici", altfel sigur asa i-as fi oferit mamei mele cadoul pentru ziua ei. Tot intamplarea a facut ca acel mic parfum sa contina aroma preferata a mamei mele, cea de violete. Dupa ce am crescut, am cautat acel parfum pentru a intelege ce cumparasem in copilarie, insa nu l-am regasit. Asta ma intreb daca as putea gasi ceva asemanator pe site-ul www.pandera.ro. Sau, daca stiti pe undeva parfumuri bune cu note care contin violete, nu ezitati sa imi spuneti intr-un comentariu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare