espressocafe.ro

luni, 5 octombrie 2015

Viata ca o carte

Una dintre cartile care si-au pus amprenta pe gandirea mea si care mi-au influentat multe dintre deciziile luate in viata a fost Pe aripile vantului, carte scrisa de Margaret Mitchell si sunt convinsa ca nu am fost singura. Ca si eroina, Scarlett O'Hara, foarte mult timp din viata m-am pacalit singura, m-am amagit ca sunt ca ea, ca pot profita de orice oportunitate pentru a-mi realiza un vis sau altul. Tarziu mi-am dat seama ca nu e chiar asa, ca nu mi-as putea calca pe unele dintre principii nici macar pentru toti banii din lume. Ma uit in jurul meu si uneori ma distrez in sinea mea incercand sa cataloghez fetele si femeile in functie de personajele cartii amintite mai sus. Puteti face si voi acest exercitiu de imaginatie. Veti observa ca cele mai multe fete si femei au in firea lor o mare parte din Scarlett sau o mare parte din Melanie. Unele ar prefera sa rabde de foame intreaga viata, sa isi tina chiar si familia in saracie, numai sa nu isi calce pe principii, iar altele sunt oportuniste si nu se tem nici macar sa lucreze la un salon cum este www.luckystudiochat.ro, daca de acolo ar putea castiga bani frumosi, cu care sa isi asigure o existenta comoda si cu care sa isi poata ajuta intreaga familie. 


Desigur, cele din aceasta ultima categorie se bazeaza si pe faptul ca www.luckystudiochat.ro respecta termenii contractelor, au grija ca totul sa fie confidential, caci nimic nu este mai important decat discretia in astfel de cazuri. Pe aceste fete frumoase si inteligente le asociez intotdeauna cu Scarlett O'Hara, eroina care a avut curajul de a-si infrunta soarta, de a lupta pentru o viata mai buna, de a incerca sa isi depaseasca conditia si sa faca lucruri de care nu s-ar fi crezut vreodata capabila cu ani in urma, pe vremea cand era doar o mica printesa rasfatata in curtea mamei sale. Evident, datele problemei sunt altele la prima vedere. Fetele din ziua de astazi au mai multe oportunitati si sunt libere sa aleaga ceea ce considera ca li se potriveste mai bine. Unele se marita cu barbati bogati, altele iau calea strainatatii, altele se angajeaza intr-una dintre putinele fabrici ramase, altele pur si simplu aleg sa se angajeze la www.luckystudiochat.ro si sa isi castige banii intr-un mod pentru care multi le condamna si pentru care altii le invidiaza, caci sunt independente financiar si isi permit multe dintre lucrurile pe care cei mai multi nu si le permit. 

"În primul rând, nu te interesează de gura lumii. Uită de sfaturile aşa zişilor binevoitori care nu fac altceva decât să te influenţeze. lucrând la Lucky Studio nu faci altceva decât să conversezi cu diverşi amatori de relaţii de prietenie. Totul se întâmplă online. În al doilea rând, Lucky Studio înseamnă respect deplin pentru tine. Încă de la bun început, indiferent ce plan există pe viitor, de a lucra timp îndelungat aici sau nu, ţi se oferă toate condiţiile legale de muncă. Ai un contract şi toate beneficiile legale din asta. Ai parte de salariul câştigat cinstit. Ai parte de restul banilor după ce îţi plăteşti comision revenit studioului."




9 comentarii:

  1. ce draguta comparatie..nu am citit cartea, dar am auzit de carte si de film..si crred ca eroina se aseamana cu scarlett..

    RăspundețiȘtergere
  2. eu as dori sa incerc nocorul in videochat, dar nu stiu ce sa fac..parca mi-e jene cumva..

    RăspundețiȘtergere
  3. am o prietena care face vdieochat la Lucky..arata atat de bn..mama mama.pacat ca imi este doar amica, eu as dori mai mult, da este mai rebela asa..

    RăspundețiȘtergere
  4. eu urmeaza sa am un interviu la lucky studio..ce ar trebui sa stiu?

    RăspundețiȘtergere
  5. pai tre sa fii cu zambetu pe buze, sa fii relaxata si sa spui chiar daca nu ai experienta ceea ce iti dorsti de la avea angajare..

    RăspundețiȘtergere
  6. fara jena poti ajunge departe, insa daca te impiedica asta, pacat. tre sa mai si faci compromisuri, kiara daca nu asta este cariera mult visata..

    RăspundețiȘtergere
  7. uita de zilele proaste si de rautatile celor din jur..treci peste toate piedicile si lasa gura lumii sa vb..tu stii ce e mai bn pt tine..angajeaza-te

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sunt de parere ca videochatul merita o sansa. Adica chiar faci bani frumos din asta si numai la asta ne rezumam pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu e nimic injositor.doar o alta munca prestat de femeile cu capul pe umeri..nu umbli dupa izluzii..alegi ce vrei sa faci si nimeni nu te obliga la nimic. prin asta se defineste videochatul

    RăspundețiȘtergere

RCA-Ieftin

Postări populare