espressocafe.ro

vineri, 30 octombrie 2015

Managementul proceselor de afaceri

Era baiatul meu prin al doilea an de liceu cand a schimbat macazul si, de unde pana atunci spusese ca ar dori sa urmeze ceva care sa aiba legatura cu fizica sau chimia, dintr-o data ne-a surprins cu ideea ca i-ar placea sa faca o facultate care sa ii permita mai tarziu sa se ocupe de managementul proceselor de afaceri. Era o schimbare radicala de planuri care pe noi ne-a cam dat peste cap, mai ales ca mie mult mai mult mi-ar fi placut sa studieze fizica. E drept, de chimie nu fusesem inca de la inceput prea incantata. Consideram ca nu i se potrivea deloc si cred ca am avut, macar partial, dreptate. Erau zile cand venea cu cate un prieten acasa si, in loc sa stea la povesti, sa asculte muzica si sa vorbeasca despre fete, ii puteam auzi cum vorbeau despre fluxuri de aprobare, despre eficienta proceselor de afaceri, despre costuri de operare reduse, despre optimizarea modului in care documentele si datele circula in interiorul unei organizatii, despre tehnologia ECM OnBase si despre multe alte notiuni care mie imi erau total straine si care imi pareau a fi luate dintr-o limba extraterestra. :)


In ultimul an de liceu, desi studia in continuare chimia, baiatul meu discuta despre managementul proceselor de afaceri de parca era vreun pui de director pe la vreo firma oarecare, iar prietenii lui ii tineau isonul si il completau cu diverse informatii de fiecare data. Ma distram de la distanta urmarindu-i si intr-o zi tin minte ca am si intervenit cu o mica gluma cand i-am auzit pronuntand un nume: matricia. Pe mine acest nume ma ducea cu gandul la trecut, la perioada in care imperiul roman stapanea lumea. Imediat dupa ce am gandit asta mi-am dat seama ca mi se parea un nume potrivit unei zeite din olimpul antic si nu m-am putut abtine sa nu le spun asta. Au ras cu lacrimi toti si mi-au spus ca am o imaginatie foarte bogata, daca pot gandi ca matricia ar fi o nobila romana sau o zeita greaca. Singurul care nu s-a mirat prea tare in acea zi a fost, dupa cum era de asteptat, baiatul meu, care era obisnuit cu asocierile mele ciudate. 

Astazi pot spune ca matricia ofera o solutie strategica de management al documentelor (ECM), ca OnBase este unul dintre cele mai flexibile si cuprinzatoare produse ECM din piata in acest moment si ca OnBase centralizeaza continutul important intr-o locatie sigura. Lucrand in colaborare cu alte aplicatii, OnBase dirijeaza rapid continutul prin procese si ofera informatii relevante atunci cand aveti nevoie de ele, indiferent de locul unde va aflati.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare