espressocafe.ro

duminică, 31 ianuarie 2016

O discutie in troleibuz

Ma intorceam dintr-o vizita. In troleibuz, chiar in spatele meu, doua tinere discutau aprins despre un subiect (cum altfel?) la fel de aprins: video chat. Una dintre ele, o bruneta focoasa, tocmai ii spunea prietenei sale ca "daca vrei sa castigi bine, te angajezi la video chat". Subiectul mi-a atras atentia si m-a facut sa trag cu urechea la conversatia lor. Din cate intelegeam, fetele doreau sa se angajeze la un studio de videochat si nu stiau prea bine de unde sa inceapa. In vreme ce tanara blonda punea intrebari si incerca sa se lamureasca in legatura cu tot ceee ce inseamna video chat - ul, prietena ei, fata bruneta, ii explica plina de rabdare: poti face videochat de acasa daca nu esti din Bucuresti, caci in anul 2016 totul este mai usor datorita internetului si super tehnologizarii. Era un lucru nou pentru mine. Pana atunci nu imi imaginasem ca fetele care se angajeaza la un studio de videochat pot face videochat de acasa. In sinea mea ma tot intrebam daca viata grea de acasa le impinge catre acest domeniu de activitate sau daca e vorba doar mirajul banilor castigati usor. Nu mi-am putut da seama din conversatia lor. 


As fi vrut sa intorc spre ele capul, sa le studiez mai bine, insa m-am abtinut. In primii sapte ani de viata am invatat ca nu e frumos sa te holbezi la oameni, mai ales in asemenea conditii. Am tacut si am ascltat mai departe. Fata bruneta, cea care parea sa stie atat de multe, tocmai ii spunea prietenei sale cat de simplu este sa faca videochat la studioul din Bucuresti, Calea Victoriei. Aveam cumva senzatia ca se inseala. Sa te angajezi la un studio de videochat nu poate fi atat de simplu pe cat pare. Fiind vorba despre un studio legal, despre castiguri materiale importante, probabil ca exista niste cerinte stricte la angajare. Poate ca fetele ar trebui sa se documenteze mai temeinic inainte de a-si face atatea planuri, mi-am spus in gand. Dar cine eram eu, sa ma bag in discutia lor? Cu ce drept? Si de ce, mai ales? Fie ca vor sa faca videochat la studio, fie ca vor sa faca videochat de acasa, e fix problema lor, incercarea lor. Eu, de cum am ajuns acasa, am intrat pe site-ul celor de la studio20.ro si am citit, de curiozitate, urmatoarele:

"Vrei sa muncesti distrandu-te? Jobul unui model de videochat consta in comunicarea prin intermediul internetului, microfonului si camerei video cu persoane din alte tari. Diferenta dintre siteurile de socializare (ex: Facebook) si siteurile de videochat consta in plata unei taxe de catre client pentru intretinerea de conversatii si vizualizarea modelului. In general, membrii siteurilor de videochat sunt persoane care simt nevoia sa evadeze din rutina cotidiana, sa se “ascunda” de problemele din viata reala, persoane care nu vor sa dezvaluie celor cunoscuti framantarile sau dorintele lor, oameni care vor sa isi insenineze ziua comunicand cu persoane vesele, cu zambetul pe buze, pozitive. Intr-adevar, temelediscutiilor pot varia mult, ti se pot cere lucruri pe care nu vrei sa le faci, insa nu esti obligata sa accepti nimic din ceea ce nu iti place, poti refuza in orice clipa membrii care iti depasesc limitele."

"Experienta. Acumularea experientei in orice domeniu duce la performanta, la rezultate din ce in ce mai bune, castiguri cat mai mari. Managementul Studio 20 are o experienta de peste 14 ani in video-chat. Un model care lucreaza intr-un studio beneficiaza de o echipa administrativa bine pregatita, de aparatura video si tehnica performanta, de un spatiu de lucru frumos decorat. Parerile despre videochat sunt diverse, insa este evident ca experienta ajuta la intelegerea si fructificarea maxima a acestui domeniu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare