espressocafe.ro

joi, 11 februarie 2016

Masina de numarat banii

Nu stiu cum vi se pare voua, dar pe mine pur si simplu ma fascineaza masina de numarat banii. Ma pot uita minute in sir la felul in care banii trec dintr-o parte in alta, gata numarati, pot asculta sunetul pe care masina il socate atunci cand muta bancnotele dintr-o parte in alta. Intr-o zi, in vreme ce asteptam sa imi rezolv o problema la banca, am ramas cu ochii pironiti pe o asemenea masina si nu am auzit cand fata de la ghiseu a vorbit cu mine. Atat de tare ma fura peisajul cand vad o masina de numarat banii. De curand am observat ca au inceput sa apara si prin marile magazine asemenea masini de numarat banii. Pana acum nu vazusem decat prin banci si pe la casele de schimb valutar asa ceva. Ca sa fac o mica paranteza, haideti sa va spun si voua cum mai fac oamenii misto de mine. Sotul meu, vazand ca ma uit ca un copil mic, mi-a spus intr-o zi ca imi comanda online o masina de numarat bani, daca tot imi place atat de mult. Intrebarea era: voi avea ce numara sau o voi dona vreunui magazin? Da, cam astfel de glume se fac uneori in casa noastra. 


I-am spus sotului meu ca nu vreau nimic pentru mine, in casa, dar ca mi-ar placea ca in fiecare magazin din aceasta tara sa existe masini de numarat bani, sa nu mai stau la coada atat de mult timp daca apare in fata mea vreo persoana care plateste cu bancnote de un leu cumparaturile in valoare de sute de lei si mai ales daca exista si vreo vanzatoare care doarme pe ea, caci in general aceste doua rele parca vin la pachet. :)) In plus, aceste masini de numarat bani au si functie de verificare, lucru cat se poate de bun pentru societatea moderna, unde din cand in cand auzim ca au fost aruncate in valtoarea pietei bancnote false. Chiar nu inteleg de ce nu exista o lege care sa ii oblige pe comercianti sa aiba asa ceva in magazine sau de ce nu isi cumpara chiar ei, nesiliti de nimeni, cand sunt atat de ieftine in magazinul online Comenzi si aduc atatea beneficii celor care le folosesc (si clientilor lor, desigur).




"COMENZI.RO este unul dintre cele mai vechi site-uri de comert electronic din Romania.​Lansat pe 2 Aprilie 2003, COMENZI.RO s-a impus rapid prin seriozitate, rapiditate, produse deosebite si preturi bune, ajungand in anul 2004 printre liderii comertului electronic romanesc. Intre timp mediul online a evoluat, aparand sute de magazine virtuale, unele serioase, altele mai putin serioase, ba chiar si unele neserioase.
Chiar daca in ultimul timp clientii sunt interesati in primul rand de pret, a ramas si va ramane constanta cererea pentru servicii de calitate, rapiditate si respect fata de client. COMENZI.RO este o companie reala, cu angajati reali, cu un sediu real, cu produse reale, cu garantie reala, cu mii de clienti reali. COMENZI.RO ofera consiliere, livreaza rapid, acorda garantie si toate drepturile legale clientilor. 
Suntem de 12 ani la dispozitia clientilor prin servicii de calitate si produse pentru toate gusturile si buzunarele."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare