espressocafe.ro

joi, 4 februarie 2016

Ochelari, ochelaristi

Astazi se pare ca este ziua in care ma gandesc mult la ochelari si la ochelaristi, probabil pentru ca ieri am citit mult, in vreme ce injuram lentilele murdare de amprente si faptul ca am uitat sa imi cumpar piele de caprioara pentru a-i sterge. Cautand prin pozele din calculator, am gasit si o imagine a unor ochelari cu buze. Mie mi se par urati cu spume, chiar si pentru copii, dar observ ca fetitelor si cainilor le plac la nebunie. Nu ma credeti? Ia dati un clic pe cuvintele ochelari cu buze. Veti primi cate un pupic pe fiecare ochi. :p A primit si fetita prietenei mele, si catelul meu, si toata lumea care a petrecut alaturi de noi sarbatorile de iarna. Desigur, ochelarii erau mai mult de carnaval decat de soare, ca oricum plasticul ala nu protejeaza si iarna soarele are dinti. :)
Sau nu mai are, de cand a cam inceput sa se amestece vara cu iarna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare