espressocafe.ro

joi, 2 iunie 2016

Buna dimineata cu cafea

Nu stiu altii cum sunt, insa la mine dimineata nu poate fi buna daca nu am cafea. Aseara am observat tarziu ca mi s-a terminat praful magic, asa ca mi-am luat sotul si cainele si am iesit la o plimbare pana la kaufland, locul de unde ma aprovizionez intotdeauna. Stiam ca dimineata nu functionez pana nu sorb macar o gura de cafea.


Buna dimineata cu cafea va spun si voua, celor care ma intelegeti pe deplin! :))) Voua, bautori de cafea, oriunde v-ati afla in aceasta lume, va doresc din tot sufletul sa savurati cele mai aromate cafele si fiecare zi sa va fie frumoasa, cu soare in suflet si armonie in casa!

Buna dimineata la cafea, cu mult drag din partea mea voua tuturor, dragi prieteni! Nu ratati recomandarea de mai sus, caci veti gasi acolo o multime de urari si mesaje frumoase la cafeaua de dimineata, plus multe imagini cu ceasca de cafea care va vor incanta atat pe voi, cat si pe prietenii vostri.

Buna dimineata la cafea, dragi prieteni! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare