espressocafe.ro

vineri, 8 iulie 2016

Lifturi, scari rulante si elevatoare auto

Am dat din intamplare peste cuvintele elevatoare auto si m-am uitat ca mata in calendar la ele. Mi-am permis sa il deranjez pe sotul meu chiar in timpul meciului pentru a-l intreba ce inseamna elevatoare auto. A fost randul lui sa se uite mirat la mine, dar mi-a raspuns fara sa ezite: un elevator auto este un soi de lift cum ai vazut pe la service auto. Este utilajul cu jutorul caruia masina poate fi ridicata si mai apoi coborata. De exemplu, mecanicul auto are uneori nevoie sa lucreze sub masina si in acelasi timp are nevoie de spatiu pentru a manevra diverse piese auto. In asemenea cazuri foloseste un elevator auto si scapa de griji. Mi-a fost usor sa inteleg, asa ca mi-am lasat sotul sa se uite in continuare la meci. Daca aceste elevatoare auto mai au si alte intrebuintari, habar nu am. Este posibil sa aiba, asa ca v-as ramane indatorata daca m-ati lumina. Eu am mai cautat informatii pe internet si am ajuns pe un site unde se comercializeaza lifturi, scari rulante si elevatoare auto. Erau destul de putine informatii sau nu m-am priceput eu sa gasesc detalii despre ceea ce inseamna de fapt un elevator auto. 


"Ascensoare si elevatoare auto proiectate pentru mobilitatea vehiculelor. Cu sau fără șofer
Ascensoarele si elevatoarele auto MP IFMA sunt proiectate pentru a oferi cea mai bună experiență utilizatorilor, atât la nivelul accesibilității și confortului cât și prin performanțele tehnice.
-Salvarea automată a pasagerilor.
-Semnalizarea palierelor.
-Acuratețe a opririi cabinei la statie.
-Cabine proiectate special pentru a vă proteja mașina."



Uitandu-ma la pozele de pe site-ul MP IFMA, cred ca am mai descoperit o intrebuintare a acestor elevatoare, insa nu garantez ca ceea ce spun este corect. Am impresia ca un elevator auto poate fi de folos si in cazul in care se doreste parcarea masinii in spatii mici, inghesuite, unde numai un asemenea sistem le poate ridica. Mi-as dori sa aflu mai multe, caci asa imi este felul. Nu ma pot linisti pana cand nu imi satisfac curiozitatea, indiferent din ce domeniu imi vine framantarea. Sper ca acest blog sa fie citit si de barbati, sa ma lamureasca in privinta elevatoarelor auto. Acest lucru va fi de folos si celor care vor veni aici prin cine stie ce cautare din google. 

Pentru cei interesati de lifturi, scari rulante si elevatoare auto recomand site-ul MP IFMA. 

"Ne adresăm utilizatorilor de ascensoare, scări rulante şi alte tehnologii de ridicare, proprietarilor şi administratorilor de clădiri, arhitecţilor şi altor firme tehnice, cât şi altor companii şi organisme publice implicate în proiectarea şi construcţia acestora.
Ne bucurăm să le putem oferi clienţilor noştri un serviciu bazat pe APROPIERE şi o largă gamă de produse DE ÎNCREDERE.

Năzuim să îmbunătăţim calitatea vieţii şi starea de bine a oamenilor. Eliminăm bariere şi le soluţionăm nevoile de mobilitate în cadrul clădirilor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare