espressocafe.ro

joi, 14 iulie 2016

Oferte de nerefuzat pentru vacanta in Grecia

Va spun sigur ca ofertele Genius Travel pentru Grecia te pot face sa visezi cu ochii deschisi la o vacanta de vis. Am discutat pana tarziu in noapte despre ele, iar dimineata m-am trezit cu gandul de a le verifica pentru a ma asigura ca nu am visat, ca ele sunt reale si accesibile oricui. Dar nu. Ele chiar exista, sunt reale si reusesc sa convinga oamenii ca o vacanta in Grecia este exact ceea ce le trebuie. Degeaba va povestesc eu despre planurile pe care le avem, despre ofertele care ne-au atras. Cel mai bine ar fi sa le verificati singuri, sa vedeti ca mai multe oferte pe site-ul Geniustravel.ro inseamna mai multe posibilitati de a petrece o vacanta deosebita in Grecia. Privesc uneori in urma, la tot ceea ce a insemnat viata mea de pana acum si ma intreb unde mi-a fost capul, de ce am irosit atatia bani pe nimicuri, in loc sa imi ofer mai multe vacante petrecute in strainatate, de ce am cheltuit atatia bani pe tot felul de lucruri inutile, in loc sa caut ofertele Genius Travel pentru Grecia, Turcia, Spania, Italia si restul lumii. Se spune ca niciodata nu e prea tarziu. Vreau cu toata inima sa cred acest lucru, caci ne-am decis sa nu mai ratam nimic, sa vizitam in fiecare an o tara si sa ne oferim cate o vacanta de vis.


Grecia mi se pare o tara fascinanta. Am cunoscut-o prin intermediul povestilor spuse de prieteni, dar si de necunoscuti, pe internet, am cunoscut-o din carti si din fotografiile prezentate de agentia Genius Travel. Acum sper sa o pot cunoaste si real, strabatand-o si lasandu-ma ademenita de tavernele traditionale, de apele de cristal, de nisipurile fine, de toate obiectivele turistice care atrag anul o multime de vizitatori veniti din intreaga lume. Ofertele Genius Travel pentru Grecia sunt imbatabile, sunt de nerefuzat. Noi am fost deja in vacanta anul acesta si timpul nu ne mai permite inca una, dar pentru anul viitor stiu deja ca ne vom pregati din timp (inca de pe acum) pentru a ajunge in Grecia sau Turcia, pentru a trai o vacanta asa cum numai in filme am mai vazut. 




"Turistii nostri ne-au ales pentru increderea, echilibrul, promptitudinea, grija pentru detalii dar si creativitatea si îndrazneala de care am dat dovada pana acum. Trebuie mentionat ca nu am fi reusit toate acestea fara echipa Genius Travel. Cu totii suntem tineri dar experimentati, uniti si energici si am inteles ca in centrul oricarei actiuni se afla turistul. Echipa Genius Travel este formata din 21 de persoane si este tot timpul in cautare de noi membri.

Oferim turistilor o gama extrem de variata de servicii turistice si destinatii din toata lumea. Astfel, puteti achizitiona de la Genius Travel vacante de tip charter cu avionul, cazari oriunde in lume, vacante de tip city break, circuite cu autocarul, circuite cu avionul, croaziere, bilete de avion, bilete de autocar, bilete de tren dar si asigurari de calatorie.

Genius Travel propune turistilor numeroase oferte speciale cum sunt oferte last minute si oferte early booking. Ofertele last minute sunt acele oferte care apar cu putin timp inaintea plecarii si sunt caracterizate prin preturi de pana la 50% mai mici. Ofertele early booking apar cu cel putin cateva luni inainte de inceperea vacantei si constau in reduceri de pana la 35%, astfel turistii avand avantajul de a-si planifica bugetul si vacanta.

Venim mereu in intampinarea clientilor nostri si le oferim posibilitatea de a a-si achizitiona vacanta dorita din sediul Genius Travel din Bucuresti. De asemenea, clientii nostri beneficiaza de mai multe modalitati de plata a vacantelor – cash la oricare din sediile noastre, cu cardul la oricare din sediile noastre, depunere directa in contul Genius Travel sau transfer bancar in contul Genius Travel. Mai mult decat atat turistii nostri pot alege sa-si achite vacantele si in rate, cu ajutorul programelor vacante in rate cu Card Avantaj, vacante in rate cu StarBT sau vacante in rate prin Unicredit Tiriac."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare