espressocafe.ro

joi, 18 august 2016

Piese auto in povesti

Cred ca pe noul blog, pe care l-am numit vieneland, voi incerca sa adun piese auto in povesti, caci incercarea de astazi s-a dovedit a fi destul de agreata de catre cititorii carora le-a iesit in cale articolul 
Piese auto de schimb si o asigurare ieftina. Cu toate ca eu nu am masina, printre amintirile acumulate pana acum exista o multime de intamplari mai mult sau mai putin amuzante cu soferi, automobile, piese de schimb si tot ceea ce mai tine de domeniul auto. Le voi posta, pe rand, atunci cand timpul mi-o va permite, insa mi-ar placea sa vad ca se implica si cititorii mei (fideli sau ocazionali), ca imi trimit povesti cu piese auto, cu masini, soferi, intamplari petrecute pe sosea ori chiar in garaj. Fiecare om are, probabil, macar o asemenea poveste in tolba cu amintiri si cred ca ar fi interesant sa le afle cat mai multa lume, atat pentru a invata ceva din ele, cat si pentru a ne amuza pentru cateva minute. 

De aceea va voi ruga sa imi dati o mana de ajutor. Aveti piese auto in povesti? Aveti printre amintiri o intamplare care merita sa fie pomenita pe blog? Dati-mi de veste printr-un comentariu sau mail si eu o postez pe blog, sa cunoasca nemurirea (cu link catre blogul vostru, daca detineti asa ceva, cu mentionarea autorului, daca se doreste, cu tot ceea ce poate cere bunul simt). 

Daca nu aveti sau nu doriti sa participati activ la adunarea povestilor cu piese auto si intamplari pe sosea / in garaj, dati macar un share, sa ajunga acest text la cat mai multa lume. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare