espressocafe.ro

vineri, 23 septembrie 2016

Outlet Nike

Nu stiu daca v-am spus vreodata ca sotul meu e mare fan Nike, dar iata ca o fac acum. E la curent cu toate noutatile ce poarta numele acestui mare brand, stie despre fiecare produs in parte cat costa si viseaza, viseaza fara incetare la ziua cand va avea un intreg raft cu pantofi sport numai ai lui, pe care sa ii schimbe dupa bunul plac si in functie de hainele pe care le imbraca. De curand a descoperit pe internet un site, FashionHouse, si a aflat ca poate oricand sa isi cumpere pantofii sport la care viseaza, cu niste preturi mult mai mici, ca nu degeaba acolo exista un Outlet Nike. Eu il las sa viseze in continuare si, pe ascuns, planuiesc impreuna cu sora si cumnatul meu sa ii facem o surpriza, ca tot se apropie cu pasi repezi ziua de nastere a sotului meu. Ii vom spune ca mergem sa vizitez gradina botanica din Bucuresti (si probabil chiar o voi face), dar vom face in asa fel incat sa ajungem si la FashionHouse, sa isi poata alege cateva perechi de pantofi sport Nike. 

Daca este adevarat ceea ce am citit pe site, sotul meu va avea cea mai frumoasa zi de nastere, caci produsele de la Nike, avand o reducere de pana la 70 %, il vor incanta peste masura si il vor face sa se intoarca acasa cu bratele pline. La cum il cunosc, nici ca si-ar putea dori altceva, chiar daca altora ar putea sa li se para de mirare. Si acum poate vor intelege si altii de ce mai pun cate un ban deoparte, din cand in cand, fara stirea sotului. :)


La Fashion House veti putea gasi oricand pantofi sport de la Nike intr-o multitudine de modele si culori. Preturile sunt accesibile, caci la Nike Outlet pantofii sport au reduceri chiar si de 70 %. Produse provin din stocurile producatorului, din colectiile pregatite special pentru magazinele outlet si din colectiile anilor trecuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare