espressocafe.ro

marți, 31 ianuarie 2017

Model de succes

Nu stiu daca, atunci cand vorbim despre videochat profesionist in bucuresti, exista un tipar anume, o reteta care sa faca din oricare fete videochat modele de succes sau daca succesul vine, ca in oricare alta meserie, din implicare, din seriozitate, din pregatire temeinica. Inclin sa cred ca a doua varianta este cea care duce catre succes. Curiozitatea m-a impins sa caut mai multe detalii pe internet si asa am ajuns sa citesc un articol scris de o fata, un model de succes la Glamour Studio. Citind-o, mi-am dat seama ca aveam, macar partial, dreptate. Ca in orice alt job, si pentru fetele care aleg sa faca videochat Bucuresti Romania reteta este aceeasi ca oriunde in lume: succesul vine atunci cand lucrezi si inveti de la profesionisti, cand te implici de parca nu ai fi angajat, ci ai administra propria ta afacere. Desigur, pe langa toate astea, in acest domeniu este nevoie si de implicare specifica acestui job. Din cate am inteles, toate acele fete videochat lucreaza folosind pseudonime, pentru ca e firesc si de preferat ca identitatea lor sa ramana confidentiala. Pentru a avea cu adevarat succes, ca si in blogging, este de preferate ca fetele sa isi aleaga pseudonime cat mai scurte si mai usor de tinut minte.


Un alt ingredient al retetei de succes in domeniul videochat Bucuresti Romania este ambitia, insa fara ambitie nici prin alte domenii nu poti avea succes, as spune eu. Important este ca fetele sa aiba un plan bine pus la punct si sa il urmeze. Viata nu e intotdeauna roz. Indiferent unde lucram, indiferent cum ne castigam banii, fiecare dintre noi are si zile mai bune, si zile mai putin bune, zile in care am prefera sa lenevim, sa stam cu ochii intr-o carte ori la televizor, zile in care ne simtim rau sau pur si simplu avem senzatia ca ni s-au inecat corabiile. Ei bine, un om ambitios, fie ca lucreaza in videochat sau in orice alt domeniu de activitate, va intelege ca sunt doar stari trecatoare si se va ambitiona, se va mobiliza pentru a-si duce activitatile la bun sfarsit, pentru a isi urma visul, pentru a ajunge acolo unde a visat mereu. Printre sfaturile pe care le-am mai gasit in acel articol era unul care m-a facut sa zambesc: zambeste! spunea fata. Ei bine, eu as da acest sfat si functionarilor cu mutre acre care ne intampina cand mergem sa ne rezolvam problemele cu diverse documente. Nu doar in videochat oamenii vor sa vada fete zambitoare, ci oriunde in alta parte. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare