espressocafe.ro

vineri, 9 iunie 2017

Adidasi de dama ieftini de vanzare

Aveam nevoie de niste adidasi de dama pe care sa ii incalt cand ies cu cainele la plimbare. Am tot cautat pe internet pantofi sport ieftini si comozi si am reusit intr-un final sa gasesc o pereche de adidasi negri cu putin mov care se potriveau perfect nevoilor mele. M-am grabit sa dau comanda si i-am primit destul de repede. Din pacate, imediat ce i-am incaltat mi-am dat seama ca nu ii voi putea purta niciodata. Acesti adidasi ieftini de dama, cu toate ca sunt trecuti in acte ca fiind marimea 40, nu ma cuprind. Sunt mult mai potriviti pentru o persoana care poarta la picior marimea 38-39, asa ca ii scot la vanzare cu un pret de nerefuzat.
Adidasi ieftini de dama de vanzare, pret 25 de lei. Pantofii sunt nou-nouti. Nici macar sireturile nu am apucat sa le pun. As prefera sa ii predau personal in Ploiesti, ca sa nu deranjez oamenii cu livrare prin posta, caci acolo trebuie platita si taxa de transport. Va rog sa ma ajutati cu o distribuire a acestui articol! 


Adidasi ieftini de vanzare - 25 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare