espressocafe.ro

joi, 14 septembrie 2017

Site de licitatii auto

A fot greu, dar ne-am descurcat nesperat de bine sa trecem peste perioada in care eu am ramas in tara si sotul a plecat la munca in strainatate. In doar cateva zile voi fi langa el si vom putea face impreuna lucrurile pe care ni le-am propus. In primul rand avem de gand sa ne cumparam o masina, caci tare e greu cand depinzi de altii. Un baiat cu care sotul meu s-a imprietenit acolo i-a aratat un site de licitatii auto si acum amandoi viseaza sa se distreze licitand pentru o masina buna, caci toate cele disponibile sunt de la companii de leasing, de la producatori si proprietari de flote de top din intreaga Europa. Dar, dupa cum stiu deja cititorii mei mai vechi, la noi in familie exista o problema: cu greu ne putem pune de acord in privinta gusturilor.

De exemplu, chiar si cand vine vorba despre masini, fiecare dintre noi vrea altceva si deocamdata nu ne permitem doua autoturisme in curte. Sotul meu inclina spre Audi sau Mercedes, in vreme ce eu sunt indragostita iremediabil de tot ceea ce inseamna Ford.
Designul acestor masini imi place la nebunie si tin neaparat sa avem unul dintre modelele lor, indiferent care, mai ales ca am inteles ca sunt si bune. Desigur, as fi ipocrita daca as spune ca marca Audi nu imi place. Pana la urma vom reusi sa ne punem de acord, sunt sigura, caci vom tine cont nu numai de marca sau model, ci si de pretul la care putem cumpara masina.

Inca nu m-am lamurit exact cum functioneaza acel site de licitatii auto, nu stiu daca am putea reusi sa luam la un pret corect o masina de acolo si nici nu imi bat capul cu asta, caci e treaba de barbat si cand doi barbati incearca sa desluseasca secretele respectivei platforme europene online, chiar nu vad de ce ar trebui sa imi mai bag si eu nasul. Va tin la curent cu ceea ce descoperim si sper ca in luna octombrie sau noiembrie cel tarziu sa pot scrie pe blog c am un Audi sau un Ford al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare