espressocafe.ro

duminică, 12 noiembrie 2017

Hoverkart-uri de calitate

Noi, oamenii, obisnuim sa vorbim deseori despre asemanarile dintre frati, uitand ca de multe ori acestea nu exista, iar dovada cea mai buna suntem eu si sora mea. Nascute din aceiasi parinti, suntem asa de diferite intre noi, de parca ne-am fi nascut in colturi opuse ale planetei. Nu se asemanam nici fizic, nici psihic.Am remarcat acelasi lucru si la nepotii din partea cumnatei mele. Nici ei nu seamana intre ei, desi sunt frati buni. De exemplu, inca de anul trecut fetita imi spunea ca isi doreste un hoverboard, in vreme ce baiatul voia numai si numai kendama. Anul acesta fata mi-a trimis un link, sa ma uit la niste hoverkart-uri de calitate, caci si-a schimbat dorinta intre timp. L-am intrebat si pe baiat ce isi doreste sa primeasca de la Mos Craciun si raspunsul lui m-a facut sa zambesc: as vrea un catel sau, daca poate, sa ma duca pana la tine, in Scotia, ca mi-e dor rau de Bruno. Cum sa nu imi inmoaie inima? Acum, ca sunt plecata in strainatate si muncesc pe bani seriosi, chiar imi permit sa le cumpar tot ce isi doresc si o voi face cu mare placere.


Feti ii voi lua pentru inceput un hoverkart de calitate si probabil la primavara voi suplimenta cu un hoverboard pe care si-l doreste de mult timp. Sper sa aiba si unde sa se plimbe cu ele, caci strazile noastre sunt tot mai aglomerate si mai periculoase. Dar am certitudinea ca tatal ei o va duce in parcul cel mare al orasului ori de cate ori va dori sa faca curse mai lungi cu noua jucarie. Pentru a implini dorinta baiatului voi avea mult de munca, deoarece parintii lor nu sunt de acord cu cresterea animalelor in casa, iar pentru a-l lua la mine in vacanta ar trebui sa imi iau concediu si deocamdata nu pot. As putea, in schimb, sa ii umplu casa de catei de plus, caci am vazut prin magazinele de aici o multime, care mai de care mai frumos, mai pufos, mai deosebit. Stiu, nu se compara cu o vietate care are propria personalitate si care poate oferi iubire, dar astea sunt deocamdata conditiile si asta e dovada ca banii nu pot implini intotdeauna dorintele. Mai trag speranta ca, vazand imaginile cu acele hoverkart-uri de calitate si mai apoi urmarind cum sora lui se joaca pe afara, isi va dori si el ceva asemanator.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RCA-Ieftin

Postări populare